pondělí 17. listopadu 2014

Myš Dobré Naděje

Rano Tomáš zjistil, že mu včera někdo ukradl z kola expediční lékárnu, kterou mu jeho žena Majka velice pečlivě sestavila, a taky část oblečení. Zbyly mu jen troje spoďáry a 3 páry ponožek. No, pořád toho má víc, než s čím jsem já odjížděl z prahy. Dokonce si myslím, že ho pámbu potrestal za to, že nedodržel můj seznam doporučeného vybavení. Dokonce s sebou mel i pyžamo! Ale to mu naštěstí taky slohli. Jen má teď Tomáš problém: Já jsem.vlastně úplně selhal! Měl jsem na starost lékařské zabezpečení a přípravu pitné vody. Pitná voda je všude a lékárničku mi třetí den slohli.
Začínáme u tučňáků. Katka si tu na chvíli  připadá,  jak když pracovala v bance HSBC. Tam byl taky samej tučňák: černý sako a bílá košile.
Dal jedeme podél útesů s monumentalnimi výhledy, užíváme si sluníčka, všechno tady kvete, pláně bez stromů porostlé jen keři, vypadá to tady jak na Novém Zélandu (katka), ve Skandinávii (petr), ve Skotsku (Tomáš).
Na Mysu Dobré Naděje svačina, focení se pstrosem,  neúspěšné hledání cache. Vracíme se vyfoukani od větru, spálení od slunce a naprosto nadšení.

Žádné komentáře:

Okomentovat