pátek 14. listopadu 2014

Cape Town

Nemám rád popisné bloky. Třeba o tom, že je fakt nic moc sedět hodiny v letadle,  i když tě krmí a napajeji dobrutkami. Nebo o tom, že se nám neztratilo ani jedno zavazadlo. Jinak let s Emirates byl dobrý a zejména kolo zadarmo! Jen to pivo v Dubaji by mělo být aspoň za polovic. Těch 10 eur za sklenici je fakt moc.
Neumíte si přestavit, jak nebezpečné je jet na kole na poštu. Tedy pokud výlet plánuje petr.
Já ho naštěstí znám lip, než on zná sám sebe. Když jsme si sestavili kola (žádné poškozené ani doma zapomenuté části) a udelali balík s věcmi, které budou potřeba jen na zpáteční cestu (zejména vaky na kola a nějaké další drobmosti), bylo nutno vše odeslat do Port Elizabeth.  A tak jsme vyrazili na poštu vzdálenou jen 3 km.
Protože petra dobře znám, vzal jsem si i pláštěnku,  vetrovku,  celovku,  doklady, svačinu, mapu jižní Afriky a pojišťovací kartičku uniqua.
Dobře jsem udělal.
Po odeslání balíku petr pohlédl vzhůru a zavelel: jedem na signal Hill!
Jsa vybaven nejen už vyjmenovanou výstrojí, ale už i porci rýže se zeleninou ve svém bříšku, kterou jsem mezitím stihl zkonzumovat, jsem neodporoval .
Zpočátku příjemná vyjížďka se díky větru a lijaku změnila na tréninkovou přípravu legionářů (nebo SEALS) a tak mě zaskočilo, když hlavní aktér petr přiznal, že kromě chatrneho trička na.sobě je vybaven pouze svým odhodláním, což mu ve větru, lijaku a mlze ne zcela stačí.
Naštěstí mu kačka půjčila jedno ze.svých části spodního oblečení, které mu sice ne úplně padlo, ale přesto pomohlo.
Návrat do hostelu už proběhl hladce, jen jsme bohužel na rozmrazeni našich tel sptrebovali zásoby dobrutek na nekolik dnů.
Poučení:
1) nejezděte v Africe na postu
2) pokud ano, nejezděte s petrem
3) pokud přesto pojedete , nevěřte Petrovi,  že jedete jen na poštu
4) a každopádně si s sebou vezměte vybavení na tyden v severské prirode

Žádné komentáře:

Okomentovat